вторник, 9 декември 2014 г.

Ebooks


  Здравейте, днешният пост ще бъде за някои от предимствата на Е-книгите.
  Едно от предимствата при Е-книгите е, че можете да ядете, докато четете. Лично на мен това ми е редовният номер. Докато при книгите страниците просто не могат да стоят отворени от само себе си и се цапат и трябва да ги подпирам с всякакви подръчни предмети около мен.
  Когато чета книга обичам да заставам във всякакви невъзможни пози (дано не съм единствена), например - с краката нагоре, свита на топка а книгата отгоре, при което ръцете ми изтръпват, а страниците се затварят. Докато Е-книгата, в каквато и поза да съм, мога да я въртя на всички страни така, че да ми е удобно.
  Много държа книгите ми да са в перфектно състояние. Когато купуваме Е-книга не можем да скъсаме корицата или да повредим страниците. Но при книгите просто трябва да поемем този риск.
  Друго предимство при Е-книгите е, че можем да четем в тъмното, а при книгите - не. Но: когато родителите ми ме хванат да чета книга в 3 сутринта (защото всички знаем, че когато попаднем на интересно четиво, просто няма как да го оставим, докато не го прочетем) следва дълъг спор. Затова просто включвам коледните си лампички (повярвайте ми, светло е като ден) и продължавам четенето си. Родителите ми мислят, че спя. Аз чета. Всички са щастливи.
  Представете си как четете дадена книга в електронен вариант, на най-интересната част сте и изведнъж.....БУМ: ЧЕРЕН ЕКРАН или режим "ЗАСПИВАНЕ". Да, не е приятно. Докато при хартиените книги четем когато поискаме,където поискаме и просто няма как да и падне батерията.
  Винаги съм предпочитала книгите на хартиен вариант. При Е-книгите просто ми липсва физическия контакт с книгата. Обичам да разлиствам страниците, да чувствам хартията между пръстите си, да вдъхвам миризмата и. Когато купя нова книга да я поставя на лавицата, за да се наслаждавам на перфектната хармония, която се получава между нея и другите книги. Тези неща са просто безценни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар