неделя, 21 декември 2014 г.

Хобит: Битката на петте армии



  Хобит: Битката на петте армии 

  Сред трите филма, този определено беше най-добрият! Обичам първите два, но този го обичам най-много. Беше перфектният завършек на филмите за Средната земя! Просто нямам думи с които да изразя чувствата си. Израснала съм с Властелина на пръстените, затова обикнах и Хобит така. Средната земя стана част от мен още когато бях на...6.
  Накратко: Филмът започва с изпепеляването на Езерния град. (Проклет да си, Смог!). Джуджетата са възвърнали планината си, но нищо не е така, както трябва. Торин е прекалено заслепен от златото, което притежава и не иска да се раздели с нито една монета. Когато отказва да даде полагащия се дял богатство на Елфите и оцелелите хора от Езерния град, те са готови да вдигнат война за полагащия им се дял. Но на прага на битката те разбират, че следва нещо много по-страшно. А именно тогава започва битката на петте армии. Хобитите(добре де, само Билбо), елфите, джуджетата и хората се обединяват срещу общия им враг - орките. Няма да издам завършека! 
  На финала така плаках, че баща ми се разсмя, а жената, която стоеше отляво постоянно пускаше негативни коментари за външния вид на героите. Надявам се да е забелязала как мятам светкавици по нея с поглед.
  Когато тръгнаха финалните надписи ми се приплака отново, защото си дадох сметка, че това е финала и няма да видя повече любимите ми герои на големия екран.
   Ако се примиря с факта, че всичко е приключило частица от сърцето ми си отива завинаги, НО това няма да се случи, защото в най-скоро време ще посетя най-близката книжарница и ще си купя книгата.
  Сега ме извинете, но отивам да си организирам купон, като си изтегля трите филма на Властелина на пръстените, а може би и двата на Хобит. Тази нощ няма да се спи, но кого го е грижа, сънят е за слабаци!


Няма коментари:

Публикуване на коментар