вторник, 2 декември 2014 г.

Ако ние изгорим, вие ще изгорите с нас!


  Гледахте ли вече Игрите на глада:Сойка-присмехулка Част 1? Ако си човек, който е чел книгите, просто няма как да не си пристрастен към филма. 
  Не знам какво исках от филма, но опроверга очакванията ми. Смях се, плаках, пях. Не мога да повярвам че ще трябва да чакам цяла година за да видя финала. Вече официално едно от коледните ми желания е да се телепортирам в 2015, да изгледам филма и да се върна. 
  Бях толкова щастлива, когато видях че са намерили роля и за Ефи Тринкет (Елизабет Банкс), защото тя се явява едва в края на книгата и очаквах да я видя догодина.
 Беше изключително приятно да гледам как една от любимите ми книги оживява пред мен. 
 Радвам се, че Дженифър, както самата тя споделя, е решила да се води по книгата. Харесва ми, че героинята и става все по-силна, запазвайки женствеността си. 
 Пийта...Въпреки че бях наясно какво ще стане, не мога да отрека, че в момента в който среща Катнис, бях на тръни, дишах учестено и се потях. 
 Не мога да пропусна да отбележа колко плаках на речта на Катнис, когато взривиха болницата в Окръг 8!
 Обикнах песента "Hanging tree" в момента в който я прочетох, а когато Джен я изпя се влюбих в нея още повече. Буквално не мога да спра да я слушам. 
 Както и очаквах филмът свърши на най-интересния момент. Така  че... 

                                                                  Игрите на глада днес,
                                                            Игрите на глада утре,
                                                            Игрите на глада ЗАВИНАГИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар