вторник, 20 януари 2015 г.

Най-чакани книги за 2015

Когато реших да напиша такъв пост, за момент ми мина през ума просто да публикувам презентацията на Егмонт.
Няма да ги класирам или нещо подобно, защото е прекалено трудна задача.
1. Започвам с Hollow city на Рансъм Ригс. Мисля, че всички знаете колко много харесвам първата книга. Моля се единствено да запазят прекрасния дизайн.
2. Разбий ме на Тахере Мафи. Тази книга вече е на книжния пазар, но тъй като съм "късметлийка", на 17.01. не можах да я намеря в нито една книжарница в София. Така че за мен още е в списък "чакани".
3. Елинор и Парк на Рейнбоу Роуъл. Иска ми се да не бях толкова любопитна и да не бях прочела откъса, представен от издателството. Честно, трябва да се измисли знак, гласящ: "Ако не искате да бъдете спойлвани, не четете пролога!". Не го правете, преминете направо на глава 1.
4. The Copper Mask /продължението на Магистериум/ на Касандра Клеър и Холи Блек. Когато тези две авторки се съберат, се получава нещо невероятно!
5. The Bane Chronicles на Касандра Клеър. Не съм много сигурна, че ще се издава в България. Не казаха ли Ибис, че се интересуват от поредиците на Касандра?
6. Принцът и Стражът/Кралицата и Любимката на Кийра Кас. Две новели, свързани с Изборът. Щастлива съм от факта, че решиха да ги издадат. Нямам търпение.
7. Наследницата на Кийра Кас. Ще ми е малко странно да чета за дъщерята на Америка и Максън, но пък Избор с 32 момчета не звучи толкова зле...
8. Ние, лъжците на Е. Локхарт. Резюмето и ме грабна, пък и цял BookTube беше луднал по нея лятото, така че предполага да бъде интересна.
9. The Tapper Twins Go To War(With Each Other) на Джеф Родки. Толкова много ми се чете комедия, че едва ще я дочакам.
10. The It Girl на Кати Бърчал. Същото, като предишната...
11. Unravel me/Ignate me на Тахере Мафи. Като гледам коментарите за първата, разбирам, че ще съм на режим fangirl през цялото време.
12. Ще завърша с Winter на Мариса Мейър. В най-скоро време трябва да започна поредицата, защото съм голям фен на киборгите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар