четвъртък, 4 декември 2014 г.

Спойлери

  Вчера цял ден се чудих за какво да публикувам тук, днес също. И великата идея ме озари точно преди 5 минути... Дааа, всички обичаме спойлерите *можете да усетите сарказма*. Какво по-хубаво от това да ти разкажат за някоя книга преди да си изсмукал съдържанието и? Сериозно, хора ( и под "хора" имам предвид Георги и Мони) не ми казвайте нищо преди да съм прочела/изгледала книгата или филма, защото знам, че вие обичате да го правите. Нямах предвид точно обичате, та това е вашето занимание-да ми съсипете живота (тоест, да ми кажете всички развръзки в книгата, а това са моменти, които не трябва да се изказват, дори и да се споменават). Ето едни чести употребявани от тях вметнати в разговорите ни СПОЙЛЕРИ
"......., а да и Кал каза така"; "Добре няма да ти казвам нищо, но искаш ли само да ти кажа това....."; "Ооо, ами после не става така, ооо да, чакай малко, всъщност ти не си стигнала до тази част в която Шиши и Аляска се целуват"; "Да, но после ще разбереш, че не Кал прави това на игрището"; "Саймън и Изабел ще се разделят"; "Клеари и Джейс не са брат и сестра" и прочие... Имам чувството, че ако продължа да изброявам няма да свърша, а и поста ще стане твърде дълъг, но важното е, че НЕ ИСКАХ ДА ЗНАМ ТЕЗИ НЕЩА. 
  Досега ви споделях възмущението ми от спойлерите, които приятелите ми "случайно" вмъкват в ежедневните ни теми /това предизвиква много драми/ или просто го правят умишлено, защото искат да ми съсипят живота. Но тук е частта в която смутено трябва да си призная, че и аз обичам да давам някой подробности около това, което съм чела и някой друг го чете в момента или смята да го прочете в бъдеще. Аз съм ужасен човек, знам го. И ако някой иска да ми бъде книжна дружка да знае, че не обичам спойлерите.. 
Намерих едни гифове, които точно ме описват, когато някой ми издаде какво се случва за по-нататък в книгата, която чета или смятам да прочета:



3 коментара:

  1. И аз мрая спойлерите. Имало е случаи, в които съм спирала с книгата само, защото знам нещо, което не трябва.

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова пъти са ми казвали какво ще се случи по-нататът в някоя книга или поредица и повечето пъти спирам да ги чета. Ужасно е!

    ОтговорИзтриване
  3. И на мен често са ми разкривали какво се случва в дадена книга, но аз в повечето случаи избирам да я прочета до края, защото емоциите, които поражда сюжета, макар и разкрит, са незаменими!

    ОтговорИзтриване