сряда, 25 февруари 2015 г.

March TBR - Мони

Както сигурно вече знаете, последните месеци не бяха много силни откъм книги, а следващите три също няма да бъдат, поне докато не минат изпитите. Колкото и да се опитвам да съчетавам ученето и четенето - математиката просто ме зове. След като осъзнах, че се разсейвам повече, отколкото трябва, си дадох обещание /а и на мама/, че ще чета свободна литература единствено петък, събота и неделя. Но с приближаването на матурите се оказвам все по-натрупана с домашни, следователно времето за четене намалява все повече. Въпреки това ще се опитам през този месец да прочета поне 2-3 книги.
Първата книга, която смятам да прочета през Март е "Лабиринтът". Или по-точно казано - да я довърша. Преди няколко месеца /когато гледах четвърти сезон на Teen Wolf и припках по Дилън О'Брайън/ реших да отида и да гледам филма. И едва ли трудно ще познаете, че моментално се влюбих в него. Първата мисъл, която ми се въртеше в главата, когато излязох от залата, беше: ТРЯБВА ДА ПРОЧЕТА КНИГАТА!!! Сега, след като прочетох няколко глави, започвам да се дразня на дребните промени, внесени във филма. Но книгата ми харесва много.  На всяка страница излиза по някоя  подробност за Езерото и е изумително как едното се свързва с другото и се получава едно цяло. Всичко е тооооолкова потайно...
Втората книга, която мисля да започна веднага след като приключа с първата е "В обгорени земи" - втората от поредицата. Тъй като заради филма имам някаква представа какво ще се случи в първата книга и как ще завърши, нямам търпение да видя как ще се развият нещата във втората. Искам малко повече Нют! /отделете момент за мен и Ана, които скърбим, поради факта, че актьорът който играе Нют е на 24... На вас не ви ли изглежда на 18?! Най-много на 19!/
Третата и последна книга, през които страници смятам да премина този месец, е Бунтовници на Вероника Рот. Първата книга - Дивергенти, прочетох преди няколко месеца /и то отново след като изгледах филма (Don't kill me)/. Бях се мотивирала да си купя втората и да я прочета възможно най-скоро, но тогава излезе "Единствената" и заинтересоваността ми се изпари. В началото на Февруари отидох до книжарницата, за да си взема "Елинор и Парк", но /разбира се/ я нямаше в наличност. Изборът беше малък, затова грабнах "Бунтовници" и "Предани", казвайки си: Време е! Нямам търпение да се срещна с Тобиас отново. It's been a long time. Пък и се вдъхнових от факта, че филмът излиза този месец, а аз съм твърдо решена този път да съм прочела книгата, преди да вляза в залата.


Няма коментари:

Публикуване на коментар